We zouden de wagen ombouwen en gebruiken als decoratiestuk voor een muziekfestival.U heeft 'm wel meegenomen ...De auto was niet ingeschreven, had geen carpass, geen geldige keuring en geen carpass, en werkte niet (schroot?)
Carpass, keuring, is enkel vereiste bij verkoop
Ik kan u enkel aanraden die ASAP te gaan ophalen uit beslagWe hoeven de wagen ook helemaal niet meer terug, zeker niet na al de kosten die gaan volgen (was een oud niet werkend voertuig).
Je kan 'm beter zelf als wrak verkopen, heb je er nog iets aan ... meer dan wanneer overheid dat voor jou moet doen.
Stallingskosten lopen vlotjes op
Als u afstand doet van de auto, zijn de opbrengst van verkoop mogelijk niet genoeg om zelfs maar de takel-, stallings- en verkoopskosten te betalen - die kosten verdwijnen niet door afstand van het voertuig te doen.
Wat er tekort is, komt men nadien bij u halen ...
Als u afstand van het voertuig kàn doen - want u kan blijkbaar zelfs niet aantonen er de eigenaar van te zijn ...
U heeft de papieren (laatste inschrijvingsbewijs, laatste keuring, CoC of PVG) toch meegekregen mag ik hopen ?Heeft het nog zin om nu nog een verzekering af te sluiten? En is dat mogelijk? Ik heb namelijk geen enkele gegevens van het voertuig.
Zo niet, wat was u er dan mee van plan![]()
![]()
Want zonder verder gebruiksdoel kom je wél in domein van de milieuwetgeving terecht ...
Verzekering gaat nagenoeg zeker nodig zijn om vrijgave door parket te krijgen.
Uiteindelijk is voertuig al eens op openbare weg aangetroffen, dus uw uitleg dat het niet op de weg gaat komen, maakt daar redelijk weinig indruk ...
Dat maakt het extra zuur, we wilden het nooit als voertuig gaan gebruiken.