ok, effe heel duidelijk stellen dat ik de kaart nooit onwettig gebruik. Ik gebruik ze zelfs zo weinig mogelijk. Uiteraard kan ik moeilijk men blinde vrouw ergens afzetten en dan rustig een plaatsje gaan zoeken en dan moet ik de kaart van men vrouw wel gebruiken als er zo een plaats voorhanden is.
Mijn vraag was (dacht ik) heel simpel ; "gebruik" ik de kaart als ik op een reguliere parkeerplaats sta en men ticket netjes betaal en de kaart toch ergens zichtbaar in de wagen ligt.
Kheb al boetes gekregen om ze te "vergeten", tja, ik zal dan maar dom zijn om zoiets te vergeten, kzal mij wat te veel met men vrouw bezig houden ipv kaartjes te leggen zekers.
@ lachertje en anderen, er is echt niks meer aan de hand, of zoektochten om achterpoortjes te zoeken of zo.
en ik wil zeker geen steen gooien, totaal niet
maar ik zit wel met een vraag, waarom hij of zij dit vraagt
daar de wet heel duidelijk is.
Hierover verschillen wij dan van mening.
sorry dat ik er even op repliceer, de vraag zelf roept bij mij een vraag teken op.
Zie als je parkeert op een plaats die voorbehouden is voor gehandicapten, krijgt men een boete, maar als men dan kan bewijzen
dat men er recht op heeft (zie krisje 1973), natuurlijk als men op de haverklap een verwerping van de boete vraagt tja
Ik wist zelfs niet dat dit kon, en zou hier geen gebrui, van maken, vergeten is vergeten.
Alleen als de persoon in de wagen zit, mag de kaart op het dashboard . waarom moet er geprobeerd worden iets dat duidelijk wordt uitgelegd
om daar tot een andere oplossing te komen. ( om een achterpoortje te openen?).
het gaat over parkeren, dan zit men vrouw niet in de wagen, dus in mijn ogen niet zo duidelijk.
want als ik bv men vrouw afzet ter revalidatie, dan vertrek ik gewoonlijk ook terug om ze later op te pikken.
En ga ik dus alleen naar de wagen die geparkeerd staat op de voorziene parking, en als ik ze dan terug ga ophalen mag ik er dan ook niet staan ?