hangt beetje af van waar men door het rood rijdStraffen voor beginnende bestuurders zijn enkel van toepassing als je je rijbewijs minder dan twee jaar hebt.
Normaal zal je een boete krijgen (als dit een eerste keer is); als je die betaalt zal er niets volgen.
Was in regio Leuven.hangt beetje af van waar men door het rood rijd
er is een richtlijn van het parket (?) als ik mij niet vergis dat door het rood rijden politierechtbank is
wat niet wilt zeggen dat er zijn die door de gaten van het net glippen
Richtlijn van sommige parketten. Ik weet niet de welke allemaal maar parket Antwerpen al bv niet. Kwestie van een gelijkheidsbeginsel zeker?hangt beetje af van waar men door het rood rijdStraffen voor beginnende bestuurders zijn enkel van toepassing als je je rijbewijs minder dan twee jaar hebt.
Normaal zal je een boete krijgen (als dit een eerste keer is); als je die betaalt zal er niets volgen.
er is een richtlijn van het parket (?) als ik mij niet vergis dat door het rood rijden politierechtbank is
wat niet wilt zeggen dat er zijn die door de gaten van het net glippen
Ja ik weet dus niet hoe hard de straf verschilt afhankelijk van hoe lang het licht al op rood stond.Waarschijnlijk 174 onmiddellijke inning en 9 euro kosten
Uit de situatie schets van TS versta ik dat dit een rood licht zonder kruispunt is aan een oversteekplaats op een 1 richtingsverkeer baan.Als je niet ziet dat het rood is dan “slaap” je achter t stuur. Intrekking rijbewijs en herstelmaatregelen is dan de logische reactie wat mij betreft. Er zou maar iemand met groen van de andere kant gekomen zijn waarop je knalde.
2 richtingingsbaan (van en naar leuven) met verkeerslicht langs elke kantUit de situatie schets van TS versta ik dat dit een rood licht zonder kruispunt is aan een oversteekplaats op een 1 richtingsverkeer baan.