U huurt de garage niet u hebt een gebruiksrecht tot het stallen van een fiets.
is wat ik zeg, wat hier in het huurcontract vastgelegd is,wordt dan ook wettelijk ondersteund.
Dus tenzij de garage ALS garage aan u werd verhuurt kan u geen rechten laten gelden
neem aan dat als ik een garage of woning met garage huur, dit dan wel als garage is (voor een wagen) , tenzij uitdrukkelijk iets anders staat in huurcontract zoals bij TS.
als ik mijn nummerplaat aanbreng, zorgt dat ervoor dat ik optimaal "genot" heb van mijn gehuurde garage of woning met.
iets waar een huisbaas ook moet voor zorgen.
huisbaas beslist welke nummer op de poort wordt gehangen. Hij is trouwens de enige die dat kan doen: huurders mogen niet zomaar kentekens aanbrengen op zijn eigendom.
wetsarikel ??
Het aanbrengen van een nummerplaat kan beschouwd worden als beschadiging van stedelijke afsluiting. (Strafrecht art 563)
en dan zal de eigenaar wel de schade moeten bewijzen...!! welke schade ???
(en betekent dat dus ook dat een eigenaar me mag verbieden een affiche voor het buurtfeest,voetbalploeg, verkiezing, "zonder haat straat" enz... tegen het raam te bevestigen, of een naambord op de deur of muur, de muur te schilderen in een kleur die hem niet aanstaat ....want kan beschouwd worden als beschadiging van stedelijke afsluiting !!!??? )
ben dus echt wel benieuwd welke huurder ooit zou veroordeeld zou worden voor het aanbrengen van zijn nummerplaat.