Huurders marihuana

ch1984
Topic Starter

Huurders marihuana

#1 , 28 jul 2013 20:45

Beste forumleden,

Sinds anderhalf jaar zijn wij eigenaars van een appartement. Onder ons wordt het appartement verhuurd. Deze huurder zit zeer regelmatig joints te roken, waardoor wij onze kamers niet kunnen laten verluchten of de geur komt bij ons binnen... Sinds 3 maand hebben wij eeb kindje en ik vind dit onaanvaardbaar...

Ik heb al met de blauwe lijn gebeld maar hier valt weinig tegen te doen volgens hen... Ondanks het feit dat hij een zoontje heeft(antwoord politie: hij kan dit doen als zijn zoon weg is... )

Wat kunnen wij ondernemen? We hebben de eigenaars al gecontacteerd en deze zeggen hem er op te hebben gewezen maar dit volstaat duidelijk niet...

Wat adviseren jullie ons?

Bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 jul 2013 21:26

Terug naar politie eens met de wijkteammanager gaan praten ( commissaris).
Gezien contact via blauwe lijn zeker doen ....normaal gaan ze die info doorgeven aan
- de wijkteammanager
- de recherche drugteam - specifiek de wijkgelieerde teams
Laatst gewijzigd door Franciscus op 28 jul 2013 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

ch1984
Topic Starter

#3 , 28 jul 2013 21:33

Valt er verder nog iets tegen te doen indien ze het zouden classeren?

Hartelijk dank voor uw antwoord!

Reclame

Franciscus

#4 , 28 jul 2013 22:19

Als er een PV kan worden opgesteld is het de procureur die seponeert.
Wat de politie zal doen is
Nakijken of ze die huurder kennen.
Jeugdbrigade vragen om eens te kijken of daar problemen zijn.
Vaststellingen van de overlast bij u in huis en in de gemene delen laten vaststellen.
Dit al eens lezen
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 4469,d.ZWU" onclick="window.open(this.href);return false;

ch1984
Topic Starter

#5 , 28 jul 2013 22:48

Hartelijk dank! Ik zal deze stappen zeker ondernemen.. Laatste vraagje, in hoeverre zijn verhuurders verplicht hier iets aan te doen indien wij hun inlichten? Zijn zij aansprakelijk in bepaalde gevallen?

Bedankt!

Franciscus

#6 , 28 jul 2013 23:02

Volgens mij niet alhoewel er laatst een topic hier was waarin het tegenovergestelde geschreven was?

PS weet iemand hier nog iets over ...ik vind het niet zo direct terug.
PSPS heb ooit zo'n case gehad met een dame die een gans blok terroriseerde - eigenaar van appartement kwam niet tussen - want dat kon niet.

ch1984
Topic Starter

#7 , 28 jul 2013 23:08

Het probleem is dat deze huurder ook zeer luid zingt.. De andere eigenaars zijn ouder en durven niets ondernemen.. Ik tracht dit te veranderen..

Franciscus

#8 , 28 jul 2013 23:18

Tegen het zingen dat is overlast en dus politietussenkomst gewenst.

PS heb een persoonlijk berichtje gestuurd.... 8_)

Terug naar “Huren”