Als je een wildernis huurt zoals bij u het geval is
.
Ik heb nooit enige opmerking gemaakt dat ik een wildernis huur .So funny ....
Ik heb gezegd dat een deel van de tuin overwoekerd was met braamstruiken en ik hoef van u geen les in onderhoud van tuinen etc ...
Wij wisten vanaf het begin dat dit aanwezig was en hebben daar geen enkel probleem van gemaakt om dit niet te huren .Het heeft ons 5 weekends gekost om dit te verwijderen en zelfs nu zijn we dus nog bezig om de nieuwgroei te beperken met sproeien van herbicide die niet bepaald goedkoop in aankoop is.Laat dit maar eens door een tuinman doen ,he aan 50€ per uur ,hij zou niet weten wat rekening hij hiervoor krijgt en nu is het gratis en voor niets gedaan . Nogmaals was dit een bewuste keuze van ons om dit huis te huren met die braamstruiken duidelijk in zicht en ik heb hiervoor hier niet geklaagd ,ik heb alleen dit aangehaald als voorbeeld dat wij voor en na foto's maken .
Net zo min als de povere keuken die hier in de "villa" aanwezig is ,ook wisten we met die keuken waaraan we toe waren.Ze is namelijk gemaakt van vezelplaten ,geschilderd maar ondertussen al afgeblakerd hier en daar .Ook hier heb ik geen problemen mee ! Waar ik wel problemen mee heb is dat je verwacht dat alle voorzieningen waarvoor je betaald ook werken !
Verhuurder had graag gezien dat de keukenkasten herschilderd werden ,nu pech voor hem...ik ga geen uren spenderen in werk waarvan hij zelf de tijd had gehad om dit terug op te maken .Net zo min als men hier een inbouwkoelkast plaats en hiervoor mdf platen gebruikt om twee nieuwe deurtjes te maken ,die hadden voor € 1000 huurgeld wel ineens geschilderd mogen worden .Ik krijg dit huis zoals het nu is en ik ga geen verbeteringen treffen die zijn huis opwaarderen en dit terwijl ik hier de volle pot mag betalen .
Wij zullen de tuin onderhouden ,zonder meer maar hagen die tot 3 meter breedte zijn uitgegroeid omdat niemand ze ooit insnoeide , wel dan blijven ze ook die breedte behouden , we zullen alleen de nieuwgroei inkorten .
Iemand heeft onder die brede hagen vanalles gedumpt ,een stortplaats van gemaakt , zien we ook nu pas nadat we ingetrokken zijn.O de verhuurder leuk weg ,doe dat maar naar stort ...wij zijn niet zijn goedkope werkkrachten he ,als hij dat weg wil ...wel als hem zelf de handen uit zijn mouwen steekt !En zo kan ik verder gaan ...
De trap naar de zolder ,zo uittrekbare is gesplits halverwege en daar moesten we maar een koord rondbinden .Zelfs de dakwerker vond het gevaarlijk om deze nog te gebruiken maar ja ,als je boven wil komen ,dan kan je niet anders dan erop gaan .Wie is hier nu nalatig in herstellen van zaken ,hij toch he ...de zo aardige verhuurder (want laten we eerlijk wezen,ik heb nooit gezegd dat hij slecht was ...integendeel zou ik zeggen ...de aardige verhuurder
Hij zal deze woning net zo terugkrijgen als ik hierin gekomen ben en niet meer en niet minder !