Beste,
Ik wil iedereen eerst en vooral van harte bedanken voor de tijd en moeite die ze gestoken hebben om mij te helpen bij een oplossingen. Ik heb ondertussen de nodige stappen al ondernomen en een financiële tussenoplossing gevonden. Jullie hulp was dus een fijn kerstcadeau

.
Laatste vraag:
Elke maatschappijbediende die ik aan de lijn heb in verband met mijn probleem beweert dat de eigenaar in overtreding is door mijn huurwaarborg in te houden met als rede dat de facturen voor nutsvoorzieningen nog niet betaald zijn ( aangezien de facturen pas binnen 4 weken opgesteld zullen zijn ). Volgens elke bediende die ik tot nu toe aangesproken heb zou het afsluiten en laten overnemen van de meter op naam van de nieuwe huurder voldoende moeten zijn.
Ik zou toch graag mijn waarborg eerder uitbetaald krijgen dan binnen 4 weken. zeker wanneer alle nutsvoorzieningen zijn overgenomen, alle kosten betaald, geen schade is vastgesteld aan het gebouw en de sleutels binnenkort afgegeven zullen zijn.
Kan de eigenaar ondanks al deze redenen toch mijn waarborg inhouden ? Indien niet, zou het een goed idee zijn om hem een aangetekende brief op te sturen ?
Indien hij dit wel kan wegens het feit dat ik mijn EIGEN facturen nog niet heb kunnen betalen, dan leg ik er mij gewoon bij neer.