foto's bij intredende plaatsbeschrijving

dinno
Topic Starter

foto's bij intredende plaatsbeschrijving

#1 , 22 mei 2016 19:13

Verhuur gemeubelde studio.Ga voor de derde keer verhuren.Toen ik het pand kocht had ik tijd om de nodige foto's te nemen en te laten afdrukken alvorens te verhuren, vooraf aan de 2e verhuring heeft het pand even leeg gestaan -, dus ook weer tijd gehad voor de foto's. Nu komt het pand leeg op 1.6 en ik heb reeds een nieuwe huurder. Concrete vraag :hoe/wanneer neem ik tijdig foto's van het pand, vermits ik bij de intr.plaatsbeschr de nodige recente foto's wil laten paraferen door nieuwe huurder. Ben recent bij huidige huurder langs geweest en het pand ziet er niet uit, heeft alle meubels verplaatst en het is er niet netjes (om een eufemisme te gebruiken). Dus kon/wou nog geen foto's nemen, vermits er op een week nog veel kan "veranderen". Hoe los ik dit op? Heb aan huidige huurder gemaild dat alles terug netjes en zuiver moet zijn zoals bij het begin van de verhuur.
Dank voor reply

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat

#2 , 24 mei 2016 09:17

Je neemt deze foto's in het bijzijn van de nieuwe huurder, waarna je altijd kunt terugkeren om de afgedrukte exemplaren te laten tekenen.
Of je neemt een polaroid mee.

Reclame

Terug naar “Huren”