#15 , 04 jun 2018 12:34
Beste,
Zoals je zegt,hij kent de klappen van de zweep.Hij is eigenaar in verschillende steden van wel(ik denk ongeveer 40 appartementen).Zijn schoonzoon doet daar het beheer van,dus als er iets loos is moet alles via hem gaan.Als er problemen zijn en je stuurt hem een mail en vraagt een leesbevestiging,hij geeft je een bevestiging en antwoord nooit.Alleen als je dreigt met advocaat en vredegerecht komt hij op de proppen,want meneer is zelf advocaat.Nu kom je dat als huurder zo moe,omdat hij appartementen verhuurd waarvan er geen enkele conform de wet zijn.Wat hij waarschijnlijk gedaan heeft is naar het OCMW gegaan en gezegd ik heb er zovele te huur( er wonen veel buitenlanders in zijn appartementen)hij is dan waarschijnlijk zeker van zijn centen en geen enkele klacht(want die durven niet),zijn bang van uitzetting.Ik ken gevallen waarvan het water tijdens de buien zo langs de ramen werkelijk binnen loopt,wordt niets aan gedaan bij klacht.Je zou dus eens doordrijven alleen omdat dat het stevig ruikt naar huisjesmelkerij,en ik nu eens mijn gedacht wil doen.Dank voor u aandacht,een mens kan wel eens gefrustreerd geraken,sorry daarvoor.