Nooit diende de huurder een klacht in.
Nu na 14 maanden is er van een huurder een klacht, als reactie en dreigement via advocaat. Nooit werd hierover geklaagd. De ex huurder, heeft reeds 14 m het pand verlaten. Is deze klacht geldig?
Waarover klaagt hij?
Misschien lijdt hij aan jet-lag...
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)
Over blijkbaar onterecht geïnde gelden? Over de poetsvrouw? Nooit aangetekende brieven gekregen of klachten. Maar zijn gemaakte kosten zijn nog niet betaald, ...na vele aangetekende brieven stap ik nu nr mijn advocaat, en Voila....nu heeft hij klachten?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)
Mogelijks heeft de verhuurder zijn jaarlijkse afrekening ontvangen van de syndicus en doorgestuurd aan de ex-huurder, en die is niet akkoord met die cijfers. Dat maak ik eruit op.
Na jaren actief te zijn op dit forum leer je halve en scheve uitleggen van TStarters te ontcijferen.
Laat hem maar naar de vrederechter stappen, indien jij al niet eerder daar staat. Dat zal hij nooit winnen. Vergeet ook niet de intresten te vragen op zijn achterstallige betalingen en een tussenkomst in uw procedurekosten.