#11 , 01 feb 2025 10:42
Een brief kan krachtiger zijn dan een sms-je of telefoon.
Andere mensen leven anders dan jij. Dat mogen ze. ik stoor me soms ook aan andere mensen hun gedrag en ideeen, helaas kan ik er ook niets aan veranderen.
Iedereen heeft toch internet? Nee, mensen mogen kiezen dat niet te hebben.
Ik krijg nauwelijks telefoon, bewust omdat ik vaak wakker gebeld wordt Ik heb een onregelmatig leven, ik weet niet wanneer ik pijn heb of hoe ik me voel. Ik geef mjjn telefoon ook niet door. ze kunnen mailen, dan kan ik dat bekijken wanneer ik me goed voel.
Als ik gebeld wordt zijn het verkoper (energiecontract, levensverzekering, onverstaanbare talen, ..) of het ziekenhuis Ik weet ook niet waarom, maar de dag voor een opname moet het ziekenhuis me bellen om contact op te nemen (dat staat zo in de reglementen).
We leven in 2025 maar onthaasten is van alle tijden.
Als je niet rechtstreeks van de huurder gehuurd hebt kan je het immo kantoor bellen.
Hopelijk voor U zijn er niet teveel problemen en moet je niet veel bellen.
Succes.
B.T.W : Als je bij elk probleem aa zijn deur staat zal hij u wel snel zijn telefoonnummer geven. Je hebt dan ook eens de tijd om je sociale kring uit te breiden door met zijn buren te gaan praten. Zo is die rit niet waardeloos en wie weet krijg je er leuke vrienden bij. We zitten allemaal te veel in huis en praten niet meer met de mensen.