#24 , 31 dec 2011 17:35
Hoe kan ik achter komen dat deze woning al eerder ongeschikt is verklaard geweest.Waarom ik dit vraag.Mw.de verhuurdster is van de week geweest knallende ruzie gehad natuurlijk en wist bepaalde punten die ik nog eens wist die nog moesten gedaan worden,waaronder de plafond in de keuken,ze zei dat het ook zal wel weer ongeschikt worden verklaard.Ook over de elektriciteit en de schoorsteen en zelfs vloeren boven wist ze uitvoerig te vertellen over.Ze moesten dit al eerder in orde maken maar geen geld was antwoord,ook over de plafond van douche en waterleiding en muur douche was mw.wel bekent.Ze gaat volgende week zegt ze de elektriciteit bellen om te laten maken,maar vind dat wel laat ,heel jaar heeft ze dit gelaten ,nalatig van hun.Maar hoe kom ik achter van dat het hier al ongeschikt is vrklaard.Vandaar dat ze dit wilt verkopen dus.Ook wist ze mij te vertellen dat ze niet verplicht is om naar het vredegerecht te gaan ,ook al zou ze 10 keer opgeroepen worden.tja,..zet mij wel aan het denken.