Zorg dat die vochtplekken/schimmel geen reden zijn dat de huurders U nog voor de vrederechter dagen wegens onbewoonbaarheid van de woning.
Toppunt van het verhaal dat het nog uiteindelijk mijn fout zou zijn. In de drie jaar dat ik de woning bezit is er nooit sprake van geweest van enig vochtprobleem. Zij hebben het in goede staat gekregen(plaatsbeschrijving) Deze mensen zitten er 5 maand in en een volledige binnenmuur staat nat. Conclusie?
Er gaat een expert komen en deze moet dan de oorzaak vinden
Ik heb geen vertrouwen meer in deze huurders en zou eigenlijk liefst het contract laten beeindigen wegens laattijdige betalingen/verwaarlozing/nalatigheid vochtschade
Ik weet dat ik bij de vrederechter moet zijn maar ik zal mij nog even koest houden hoe moeilijk dit ook is
Zou nogal mooi zijn als elke verhuurder zich gaat bemoeien welke levenstijl zijn huurder aanhoud
Ik bemoei mij niet met de levensstijl van die mensen maar heb duidelijke afspraken gemaakt bij onderteken vh contract dat de woning netjes moet onderhouden worden. Meer vraag ik niet Men zit nog altijd in de woning van een ander.
Verhuren, het is altijd wat !