Rotte boom verwijderen

Vandebos

Re: Rotte boom verwijderen

#31 , 09 aug 2010 23:01

Niks van op papier gekomen... Stuur met dat as dan ook maar ineens je lijstjes voor Sinterklaas en de Kerstman... Misschien dat zijn euro dan valt.

Eens vriendelijk vragen waarop hij zich dan baseert om die prijsverhoging te vragen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bijtje
Topic Starter

#32 , 21 aug 2010 19:08

Ik heb dit moeten opvragen bij een immo waar ik mijn adres heb gemeld en gezegd dat ik huurder ben. Ze beweren dat ze mijn naam niet
kennen. Nu zal ik het aan de verhuurder zelf moeten vragen maar of hij mij zo'n exemplaar wil bezorgen betwijfel ik.
Dan heeft u recht op een gedetailleerde afrekening van de kosten die men u aanrekent. Vraag deze aangetekend aan.

mava105
Juridisch actief: Nee

#33 , 21 aug 2010 19:43

Stop gewoon met het betalen van die voorschotten, en laat de eigenaar via AS weten dat je ze ondertussen op een geblokkerde rekening zult zetten, en die pas zult vrijgeven als je een degelijke afrekening op papier hebt. Je hebt daar recht op, zeker als je een dergelijk (hoog) bedrag per maand aan voorschot betaald.

Reclame

Bijtje
Topic Starter

#34 , 21 aug 2010 20:26

Stop gewoon met het betalen van die voorschotten, en laat de eigenaar via AS weten dat je ze ondertussen op een geblokkerde rekening zult zetten, en die pas zult vrijgeven als je een degelijke afrekening op papier hebt. Je hebt daar recht op, zeker als je een dergelijk (hoog) bedrag per maand aan voorschot betaald.
Het probleem is volgende :
De vorige eigenaar heeft de provisie verhoogd. Maar ik betaal alles in 1 som volgens het contract. Dus toen hij de provisie verhoogd heeft,
heb ik een nieuw huurcontract moeten ondertekenen. Vroeger betaalde ik 360 en nu 600. Maar er staat in dat contract niet waarom de huur verhoogd werd. Ik kan toch moeilijk tegen de nieuwe eigenaar zeggen dat ik voortaan terug 360 euro betaal ? Of kan ik dat wel ? Ik heb beide huurcontracten nog.

mava105
Juridisch actief: Nee

#35 , 21 aug 2010 20:35

Ik dacht dat een verhuurder, zelfs geen nieuwe eigenaar, de huur niet zomaar kon aanpassen in de loop van het huurcontract. Tevens was het meer dan de gebruikelijke index.

Mariette

#36 , 08 sep 2010 13:39

Niets weerhoudt U er volgens mij van om tijdens een storm de (verrotte) boom een handje te helpen en om te vallen VOORDAT hij op je kinderen valt.

oops... tja storm :oops:

Bijtje
Topic Starter

#37 , 09 sep 2010 17:15

De aannemer heeft de boom verwijderd, op kosten van de eigenaar. Joepie !

lucgescheiden

#38 , 10 sep 2010 17:53

Een gewettigde reden om de algemene kosten te verhogen???
Handige documenten voor Personenrecht

Bijtje
Topic Starter

#39 , 14 sep 2010 14:02

Een gewettigde reden om de algemene kosten te verhogen???
wat bedoel je hier juist mee ?

lucgescheiden

#40 , 14 sep 2010 18:27

Ik kan vermoeden dat uw huisbaas met deze factuur, nu een document in handen heeft dat een verhoging rechtvaardigd?
Handige documenten voor Personenrecht

Vandebos

#41 , 14 sep 2010 18:31

Niet, deze kosten horen sowieso gedragen te worden door de eigenaar.

Terug naar “Huren”