Hallo,
Juist een brief gekregen dat er huurinkomsten niet aanwezig zijn op mijn belastingsbrief met aanslag in 2011.
Mijn huurder heeft dus de factuur in zijn venootschap ingebracht.
Ik heb echter een huurcontract waar duidelijk staat.
Artikel 7:
Tijdens de ganse duur van de huur moet de huurder de in artikel 1 vermelde bestemming handhaven.
Het gehuurde goed mag in geen geval gebruikt worden voor professionele, industriële of commerciële
doeleinden van welke aard ook. Partijen verklaren uitdrukkelijk dat de verhuring van het desbetreffende
goed enkel zal ressorteren onder de gemeenrechtelijk regeling van verhuring van onroerende goederen
en dat het ook enkel in die context mag gebruikt worden.
en
Artikel 9: Bij niet naleving van de voorwaarden van deze overeenkomst is deze van rechtswege en zonder ingebrekestelling ontbonden, onverminderd het recht op schadevergoeding.
Door beide partijen ondertekend.
Als ik dat laat weten aan de belastignen via email. Dus nog niet aangetekend.
Krijg ik te horen:
Bij de Vennootschappen willen ze geen wijziging doen gezien u geen geregistreerd huurcontract heeft
Voor hen is dit wettelijk en was het ook het bewijs dat u aan een privépersoon voor privédoeleinden verhuurde.
Als het een verhuring aan een Vennootschap is, moet de verhuring niet geregistreerd worden.
Daarom kan ik niet anders dan de xxx euro aannemen op de code 1110
Kunt u het bericht van wijziging voor akkoord terugsturen aub.
Ik stel voor om in de toekomst problemen te vermijden de verhuring toch te laten registreren
Wat nu ? Iemand ervaring hiermee?
Een contract verhuurcontract van een autostaanplaats moet dat dan altijd geregisteerd worden tegen betaling?
Help? advies alles is welkom.
Geen enkele van mijn autostaanplaats contracten zijn geregisteerd betekent het dat ze me allemaal in het zak kunnen zetten?