Is bij u huurcontract ook een verplichte bijlage van het vlaamsgewest van 5 blz.
zie hier:
http://justitie.belgium.be/nl/themas_en ... rmulieren/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stuur hem zo snel mogelijk een AS dat u wenst dat er een degelijke plaatsbeschrijving moet opgemaakt worden, door beide partijen ondertekend en bijgevoegd worden bij het huurcontract.
Som ook alle gebreken op die dringend hersteld moeten worden.
Ja, deze bijlage heb ik ontvangen .
De tijd van een plaatsbeschrijving is toch allang verlopen ,ik woon hier nu al 2,5 maand .Ik heb net mijn emails gecheckt en op 14 april geeft hij aan dat tegen einde van de maand het nieuw keukentoestel zou geplaatst worden en nadien de plaatsbeschrijving kan ondertekend worden .Dit keukentoestel is uiteindelijk pas op 18 mei geplaatst dus einde april is dus die ondertekening van plaatsbeschrijving ook niet doorgegaan .
Ik zou liever hebben dat er niets opgemaakt meer werd gezien de staat van het huis.
Ik ben ondertussen te weten gekomen dat de vorige huurder hier heel de badkamer heeft leeggeroofd ,alles heeft verwijderd en ook het huis is uitgezet .
Kan ik van de verhuurder eisen dat hij aantoont wanneer de laatste onderhouden heeft plaatsgevonden van de gasinstallatie en warmwatertoestel ? Want boven aan de ketel staat genoteerd dat ergens in 1995 het onderhoud heeft plaatsgehad .
Heb dus nu problemen met warmwater toestel maar gezien de vorige huurder hier de boel heeft verwaarloosd ,zie ik niet in dat ik nu moet opdraaien voor eventueel onderhoud aan dat toestel omdat het mogelijk al jaren geleden is dat dat nog gebeurt is .Al zal het wel nu ook een mankement betreffen en daardoor de verhuurder zal zijn om dit te betalen.