De eigenaar van het appartement boven mij verkoopt plots zijn appartement, zonder mijn medeweten...
Het gaat hier om een gebouw met meerdere appartementen.
Ik ben eigenaar van alle appartementen, behalve dat ?ne appartement.
Mijn bovenbuur heeft dat appartement al jaren laten verkrotten en staat de laatste 4 jaar al leeg. Ik zag die man ook nooit en wij hebben ook nooit samengezeten in een alg. vergadering en een syndicus was er ook niet.
Ik heb zelf al eens gebeld naar het immobilienkantoor waar het app. te koop staat, maar groot was mijn verbazing toen die man aan de andere kant van de telefoon mij vertelde dat het appartement + traphal en kelder allemaal verkocht worden terwijl ik de eigenaar ben van de kelder en de traphal in mede-eigenschap is waarvan grotendeels 720/1000 eigendom door mij!
Ik heb dat immobili?nkantoor verteld dat dit niet klopt (wat bewezen kan worden met de akte) maar dat kantoor trekt zich daar niks van aan... en ook de verkoper niet... Die wil blijkbaar zo snel mogelijk van dat appartement vanaf geraken en de koper "in't zak zetten"
Is er enige manier om potenti?le kopers te waarschuwen voor deze smerige gang van zaken? want ik zie het al gebeuren dat ik de na?eve nieuwe eigenaar moet gaan inlichten over het feit dat hij int zak gezet is, en ik en hij met de miserie zit!