Goeiedag
Graag had ik wat info verzameld ivm een rookgasafvoer die door de zijgevel van halfopen woning uitkomt op een weide.
Mss even het verhaal schetsen.
Ik en de eigenaars van de weide 3broers zijn al jaren geen beste vrienden grootdeels omdat ik het stukje grond van 80cm op 13m niet wilde verkopen aan de zijgevel zodat de broers van hun weide bouwgrond konden maken.
Daarvoor moesten ze tegen de zijgevel bouwen.
Ondertussen had ik een relatie breuk en ben ik toch over moeten gaan van de verkoop van het kleine stukje grond. Door dreigende druk van de broers gezien ze welgesteld zijn gingen ze het stukje grond via de rechtbank opeisen (ik gebruikte dat niet) en ik niet de middelen meer had en zin om een strijd aan te gaan
Dus de broers kunnen van hun weide bouwgrond maken
Nu zijn we al een 3tal maand verder en kwamen ze aan de deur wederom op de brutale manier eisen dat ik de rookgasafvoer van mijn ketel asap verwijder gezien deze uitmond op hun (ondertussen) stuk grond... Omdat ze het willen verkopen als bouwgrond maar die buis hangt er al jaren dus was mijn vraag wat zijn mijn rechten en plichten in dit geval.
Gezien ze dit weer op eisende brute manier communiceren en direct dreigen met pv op te maken.
Het zijn welgestelde broers dus wil ik eerst bekijken wat mijn rechten en plichten zijn.
Alvast bedankt