#18 , 25 sep 2022 16:06
u zegt
"Ja en wat?? waarop moet u reactie krijgen??
U hebt in uw onderwerp al een 15 tal antwoorden gekregen.
Niemand van ons beschikt over het dossier.
Als u niet akkoord gaat met uw advocaat dan dient uw contact op te nemen met de stafhouder van de advocaten van het arrondissement waar rechtbank gevestigd is.
Als u niet akkoord gaat met het vonnis kan u in beroep gaan maar gezoen we noch de conclusies noch het vonnis hebben ingezien kunnen we hier enkel over algemene principes iets zinnig schrijven."
Het dossier? ik kan moeilijk het dossier hier op het forum gooien ,dat is privé!
Ik heb dit naar een persoon op dit forum doorgemaild en die heeft ons goed geholpen tot nog toe,
Naar de stafhouder stappen, ja en dan nog een proces tegen onze advocaat bij zeker ook ons geld nog eens kwijt. Hij is nu al zo arrogant om te zeggen ,nadat ik vroeg hoe het met de zaak staat ,ge moet zo denigrerend niet doen, belangrijke zaken gaan voor. Maar al drie jaar horen we niets ,zelfs niet na de indiening van de zaak,.
"Ga dan in beroep"
Ja we zijn met de laatste advocaat in beroep gegaan, het is al de derde advocaat.
De laatste advocaat zei dat de vorige hun werk niet goed hadden gedaan en ook de rechter niet, maar hij doet niet beter of niets.