fruitboom buren

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: fruitboom buren

#16 , 09 aug 2014 21:46

Dan nog behoort het tot hun takenpakket tegen of met zin. Het staat zelfs uitdrukkelijk in de wet.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
yvonna
Topic Starter

#17 , 12 aug 2014 16:20

Kingfisher, het gaat niet over overhangende tak deze zou mij op zich niet storen ,maar appels op mijn hoofd krijgen is iets anders.
Ik ben inderdaad geholpen zoals Franciscus zei ik heb naar de hoofdinspecteur gevraagd en heb zelfs de Commisaris gekregen en die heeft een politie van leefmilieu gestuurd om te komen kijken . Die persoon is naar die mensen gegaan, daar zal ik verslag van krijgen en indien ze die takken niet willen wegdoen dan kan naar het vredegerecht gegaan worden.
Maar als volwassene zelf oplossen kan ik inderdaad heel goed ook maar als die eigenares van de appels niets doet moet ik wel verder gaan.Ze deed nog de moeite niet om zich te verontschuldigen dat ik op mijn eigendom appels op mijn hoofd krijg.

En zoals ge zegt van de wijkagent blijft ge beter af. Dat zegt iedereen. ik weet niet wat die functie is. Een beetje rond rijden met de fiets als het mooi weer is.

iedereen bedankt yvonna

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 12 aug 2014 16:42

Hangt van zone tot zone af.
In onze gemeente zijn er kwartierinspecteurs die zich bezig houden met in/uitschrijven van personen en alle Pv die doorgestuurd worden van politierechtbank en ook een beetje klachten van burgers over andere burgers.( zijn meestal wat oudere personeelsleden - alhoewel)
De wijkinspecteurs concentreren zich dan meer op de structurele overlastzaken ( grote overlast - drugs- gevaarlijke of illegale activiteiten) enz - voeren ook (soms) opdrachten van recherche uit.
Organiseren overkoepelden acties bij bv inbraken in een bepaalde wijk enz enz .

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”