minderwaarde huis door vlieglawaai

sloeberken

Re: minderwaarde huis door vlieglawaai

#16 , 27 apr 2016 13:41

Denk dat je er niet veel meer aan zal kunnen doen, dan over zeuren.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#17 , 27 apr 2016 15:26

[als er af en toe eens een vliegtuig passeert. Maar de constante aanwezigheid van dat lawaai, dag en nacht, omdat 1 idioot in Brussel dat beslist heeft, dat is er over voor mij.
Er wordt juist voor dunbevolkte gebieden gekozen om over te vliegen om minder mersen last te bezorgen. Had je in de stad moeten gaan wonen.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#18 , 27 apr 2016 16:28

Op zich vind ik het niet erg als er af en toe eens een vliegtuig passeert. Maar de constante aanwezigheid van dat lawaai, dag en nacht, omdat 1 idioot in Brussel dat beslist heeft, dat is er over voor mij.
Je kan altijd een procedure starten tegen degene die verantwoordelijk is voor de vliegroute om schadevergoeding te vorderen. Ik vermoed de Belgische Staat, vertegenwoordigd door de Minister van Mobiliteit. Ik zeg niet dat u helemaal geen kans op slagen hebt, maar ik acht die toch zeer klein. De rechtsgrond is art. 544 Burgerlijk Wetboek. Besef dat het je wat geld gaat kosten en de kans op succes zeer klein is. Ik zou er niet aan beginnen.

Reclame

mbbs1024

#19 , 30 apr 2016 20:07

Na een tijd hoor je dat niet meer. Ik woon al meer dan 50 jaar naast de luchthaven, en ik kan je verzekeren dat het geluidsniveau een stuk minder is omdat vliegtuigen tegenwoordig veel minder lawaai maken dan vroeger.

Terug naar “Andere”