Franchising

Resul007
Topic Starter

Franchising

#1 , 13 dec 2012 13:23

Allen,

Ik ben momenteel bezig met het uitgeven van een franchisecontract maar ik zit nog met 1 vraagje. Wij geven 10 jaar garantie op onze producten en dit zou ook door de franchisenemer moeten gegegeven kunnen worden. Hoe lost men dit best op? De franchisenemer een factuur laten opmaken met de gegevens van de franchisegever of toch op de franchisenemer zijn BTW nummer maar dan een garantie tussen de franchisenemer en franchisegever?

Alvast om mij te helpen om dit laatste probleem van de baan te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Resul

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mblb1

#2 , 13 dec 2012 16:04

Opnemen in de overeenkomst dat de franchisenemer zich er uitdrukkelijk toe verbindt om 10 jaar garantie te geven aan de eindklant.
De FN moet dan in zijn overeenkomst met de eindklant dergelijke bepaling opnemen.

Lijkt mij meest makkelijk.

mblb1

#3 , 13 dec 2012 16:04

Opnemen in de overeenkomst dat de franchisenemer zich er uitdrukkelijk toe verbindt om 10 jaar garantie te geven aan de eindklant.
De FN moet dan in zijn overeenkomst met de eindklant dergelijke bepaling opnemen.

Lijkt mij meest makkelijk.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”