goede dag,
Mijn 2 kinderen gaan dit jaar meedoen aan motorcross wedstrijden. Nu zijn wij opzoek naar wat sponsoring om deze dure sport wat te ondersteunen.
Ik heb al enkele geinteresseerde zelfstandigen... Nu heb ik ook al 2x de vraag gekregen om een sponsoringsfactuur te maken. Nu ben ik zelf geen zelfstandige, een vzw of wat dan ook, dus ik kan dit niet maken...
Maar hoe zit dit nu juist? Als een zelfstandigen ons wil sponsoren moet hij daar een factuur van hebben om dit te kunnen inbrengen? Het gaat hier over kleine sponsorbedragen. de ene wil 50€ sponsoren en de andere 200€. Ik heb ook iemand die 300€ heeft gesponsord en voor hem was het genoeg om het geld over te schrijven naar mijn rekening met de vermelding dat het over sponsoring gaat, maar klopt dit ook, want ik snap wel dat ze graag dit ook kunnen inbrengen. Dus ik wil het voor hun ook op een correcte manier doen
we laten de sponsors hun naam/logo drukken op onze shirts, motoren en camionet. Maken ook reclame op onze fb pagina. Dus denk dat er genoeg bewijs is dat wij reclame maken voor onze sponsors.