het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerdLos van een hoog IQ, ben ik ook nog eens razend knap, succesvol en rijk. En uiteraard kan niemand dit verifiëren, want ik doe deze uitspraken anoniem en op internet.Het verbaast me hoeveel mensen er hier op het JF zitten met een hoog IQ. Ik begin een en ander te snappen.
Ik stel dat veel opschepperige uitspraken hier niet te verifiëren vallen, en wat doe jij? Je countert dit met een opschepperige uitspraak die niet te verifiëren valt? Als "fast thinker" moet je toch beseffen dat dit redelijk belachelijk overkomt, niet? Je zal waarschijnlijk in een fractie van een seconde gelezen en geantwoord hebben, maar even het denken overgeslagen?het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerdEn uiteraard kan niemand dit verifiëren, want ik doe deze uitspraken anoniem en op internet.
PB gestuurd... Ik ben benieuwd...degene die wensen het supersnelle record te proberen breken kunnen via privébericht hier de nodige info krijgen .
het is een fantastische natuurlijke iq test je brein kan die verwerkingssnelheid aan of niet zo simpel is hetZeg klungel, een beetje serieus blijven, hé. Ik dacht echt dat je het over een serieuze test had. Je stuurt me een link naar een site met allemaal online games. Uw uitspraak:
"het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd"
moeten we dus lezen als:
"Ik sta ergens in de high-scores van één of ander online spelletje"
O...K...
Snel rekenen is maar een heel beperkte manier om je IQ te testen. Zowel verbale, gekristalliseerde als logische intelligentie worden niet getest, enkel performantiële.het is een fantastische natuurlijke iq test je brein kan die verwerkingssnelheid aan of niet zo simpel is hetZeg klungel, een beetje serieus blijven, hé. Ik dacht echt dat je het over een serieuze test had. Je stuurt me een link naar een site met allemaal online games. Uw uitspraak:
"het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd"
moeten we dus lezen als:
"Ik sta ergens in de high-scores van één of ander online spelletje"
O...K...
je hebt geen enkele andere optie dan heel snel rekenen zeg maar eens welk andere mogelijkheid je nog hebt ...........om van een spelletje te kunnen spreken ;
hoeveel had je ?