Beste,
Ik ben niet zeker waar ik dit moet plaatsen.
Het gaat hier om een arbeidsongeval dat ik heb gehad, een dossier dat nog volop open staat, en waar mijn verzekering nog aan zit te werken.
Nu krijg ik een brief van de procureur des Konings met het onderwerp 'Afsluiten van uw dossier'.
'In antwoord op uw vraag laat ik u weten dat de zaak zonder gevolg werd geklasseerd op 16 oktober 2019.
Motief: houding van het slachtoffer'
Het rare is dat ik in augustus een brief had gekregen van de procureur des Konings met de melding dat men nog in vooronderzoek was en dat ik niet moest 'aandringen' (ik herinner me de exacte woorden niet meer, en ben nu op het werk dus kan de brief nu even niet bovenhalen).
Ik heb zelf nog geen enkele brief gestuurd naar de de Procureur des Konings, of niet zitten bellen.
Ik heb naar mijn verzekering gebeld en deze zegt me dat het gaat om het afsluiten van het 'strafrechtelijk dossier', maar heb hier zo mijn twijfels over want de verzekeringsagent kon me niet duidelijk op antwoorden op al mijn vragen.
Wat betekent deze brief? Is mijn dossier volledig afgesloten of is het daadwerkelijk enkel het strafrechtelijk dossier?
Waarom als motief 'houding van het slachtoffer'?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Patrice