minderjarig zwanger

streetmage
Topic Starter

minderjarig zwanger

#1 , 29 jan 2012 21:53

ik ben uitgeweest met een minderjarige wat ik zelf nog niet wist en nben zelf ontmaagd geweest eerlijkgezegt zei begon met alles wel en jja ik kom thuis en ze zegt ik heb schrik dat ik zwanger ben en als dat is dan ga je moeten betalen, ze zegt 100 euro tegen volgende week zaterdag of ik geef je aan, kan iemand me helpen ben echt kwaad

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
streetmage
Topic Starter

#2 , 29 jan 2012 21:54

1000 euro was het

Joeri_J

#3 , 30 jan 2012 09:29

Beste,

Als ze effectief zwanger zou zijn, maakt het niet uit of je nu wel of niet €1000 betaald.
Dan zal u uw verantwoordelijkheid moeten opnemen.

Het vragen van €1000 is afzetting en is strafbaar.
(Heb je hiervan bewijs? sms/mail/... )

Indien je hiervan bewijs heb kan je klacht neerleggen voor afpersing.

Hoe oud ben jij? hoe oud is zij?

Seks met minderjarige is (bij wederzijdse toestemming) maar strafbaar vanaf bepaalde leeftijd.
(en deze is vaak ter discussie)

cfr: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 012010_030" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier heeft n man 27j vs vrouw 15j voor een rechter een opschorting van straf gekregen.

Dus een tip,

- zeker niet betalen (laat je niet afpersen!)
- afhankelijk van je leeftijd, let op met wie je in de toekomst omgaat.
- indien de zwangerschap vast staat, dan best overleggen met iemand die je kan bijstaan over de te nemen acties. (cfr vaderschap, onderhoudsgelden, etc)

Reclame

tombe

#4 , 30 jan 2012 15:20

Lijkt me veeleer afpersing dan effectieve zwangerschap. Zou zeker de raad van Joeri opvolgen...

kristin

#5 , 30 jan 2012 15:25

lijkt mij een schone bijverdienste als je dit bij verschillende mannen kunt toepassen

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 30 jan 2012 17:34

Aangifte bij politie als er iets van een bewijs is ( dus sms, mail opgenomen gesprek).
Wat is uw leeftijd?
Wat is haar leeftijd?

Lanfrancus van Pavia

#7 , 02 feb 2012 16:12

niet op ingaan... is immers een misdrijf.
Cassatie zaait wat mist

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”