#23 , 23 okt 2012 23:54
Met een recorder rondlopen is trouwens geen echt bewijs. Dit is niet Amerika hé.
De enige oplossing is klacht neerleggen wegens intimidatie bij de politie. U en uw zoon werden bedreigd. Als die persoon ziet dat het u menens is, want bij een klacht krijgt hij zowieso de politie over de vloer, heb je twee kansen: ofwel wordt het erger ofwel houdt die persoon zich gedeisd. Wordt het erger, bij het minste bellen naar de politie en in eerste instantie: uzelf (of uw zoon) veilig stellen.
En laat u toch geen schrik aanjagen over een bezoek aan een Facebook profiel. Opslaan van foto's die openbaar staan (Facebook valt daar meestal onder) is niet verboden, maar kan wel gebruikt worden als argument in een rechtszaak. Het slachtoffer (die man dus) kan dit naar voor brengen. Als het inderdaad om enkele 'normale' foto's gaat die je zoon op zijn computer gezet heeft, denk ik dat er niet veel problemen kunnen opduiken.
Nu moet ik wel zeggen dat ik toch ook de wenkbrauwen beetje fronstte toen ik las dat uw zoon die foto's opgeslagen heeft op zijn computer.