Bij deze,
ex verzweeg tewerkstelling oudste dochter, waarmee ik geen contact mee had, en verkreeg dus onterecht 1 jaar alimentatie. Alimentatie werd telkens naar rekening advocaat tegenpartij betaald. Na ontdekking van tewerkstelling probeer ik dus via mijn raadsman een schuldvergelijking te verkrijgen voor alimentatie jongste dochter of een terugbetaling van het teveel betaalde. Alhoewel bankafschriften worden voorgelegd omzeilt raadsman tegenpartij telkens een concreet antwoord waardoor de kosten van mijn raadsman nu al oplopen tot boven de 1.000 euro. Wel blijft raadsman tegenpartij aandringen dat er alimentatie moet blijven betaald worden voor de jongste dochter.
Geen graag reactie over wel of niet, schuldvergelijking is in dit geval wel mogelijk omdat het over alimentatie gaat die teveel werd betaald/gevorderd.
Het betalen van mijn advocaat zijnde + 1.000 euro, een geval die nu reeds 5 maanden aansleept, werkt meer dan een beetje op mijn zenuwen.
Hier dus mijn grootste vraag, indien er een klacht neergelegd wordt tegenover tegenpartij wegens oplichting, ze verzwijgt trouwens of de jongste dochter die nu reeds 18 gepasseerd is werkt of niet, niet reageert op aangetekend schrijven van mij, of ik die 1.000 euro kan terugvorderen via schadevergoeding.