Beste allen,
Als "antwoord" op een verzoek tot verzoening (voor familierechtbank om geld terug te krijgen) die ik heb gestart heeft mijn ex diverse accounts gehacked. Ze heeft er vernietigd en ik heb er tevens moeten laten vernietigen omdat het niet anders kon. Momenteel zijn er ook nog bij waar digitale goederen (e-books, games, films) op staan en waar facturen op staan die aankopen van mij bewijzen die in het verzoeningsschrift staan. Ik herkende het email-account van waaruit ze is beginnen hacken en mijn accounts naar heeft laten veranderen (is niet direct haar naam, maar wel een account dat ik ken).
De bedrijven bezorgen mij momenteel mails dat mijn account inderdaad gehacked is en zullen info verschaffen aan de politie indien gevraagd. Ik vermoed IP-adressen etc.
Haar actie kadert in een lange reeks agressie pleegingen naar mij toe (bedreigingen, rekeningen plunderen, leningen weigeren terug te betalen, fysieke agressie) en nu dit...
Ik zou graag weten of een rechtszaak nut heeft in zo een zaak. Ik ben dit kotsbeu en vind dit niet alleen hacking (en diefstal), maar ook een belemmering van een toekomstig onderzoek (in mijn verzoeningsbrief geef ik aan dat bij niet verzoening er sowieso een rechtszaak volgt). Ze poogt actief bewijsmateriaal met rekeningen (drie kwart van de accounts zijn webshop accounts) te hacken en te verwijderen.
Komt er nog eens bij dat zij een overheidsambtenaar is die een controlerende functie (inspecties) uitoefent en van wie je zeker zo een acties niet zou mogen verwachten...