hoy een tijdje geleden geconfronteerd met leegstandheffing stad antwerpen op een woning die niet bestond de dienst leegstand heeft me na 3 jaar willen schrappen nadat ik er werd ingeschreven dus op een braakliggend terrein maar de ambtenaar had daar een woning zien staan nu wil de stad dat ik terug verhuis maar dat wil ik niet ik mag ook geen w.c badkamer of bescherming tegen weer en wind hebben dus moet ik wonen op een terrein met gras dit alles heeft zes jaar aangesleept aangezien de lokale politie en districtshuis niets ondernamen ben ik blijven aandringen om een menselijke oplossing te bekomen die is er nooit gekomen ik kan ook geen bouwvergunning krijgen dus ik vraag ze ook niet aan wat logisch is
daar de lokale politie mijne zever moe was hebben ze enkele maanden mijn identiteitskaart ingehouden en toen moest ik mijn bek wel houden de gevolgen ja wonen op een terrein met niets hoe los je dat op en de problemen die dat hebben meegebracht ja daar vind ik ook geen oplossing voor en deze heb ik dan naar stad antwerpen geschreven met als antwoord het is doorgegeven aan onze stadsadvocaat zolang het onderzoek loop geen communicatie hoe en waar moet ik naartoe gr peter