Ik ben momenteel bezig met een procedure hertel in recht en eer van mijn persoon.
Mijn dossier is bijna rond, ik heb nog maar 1 document nodig, nml een schriftelijk bewijs dat :
alle geldboetes, gerechtskosten en eventueel verbeurd verklaarde bedragen betaald zijn.
Ik heb contact opgenomen met de juiste dienst (NFI) en deze hebben mij een attest toegestuurd.
Echter staat er nog een deel van de "boete" open .... de andere kosten zijn betaald.
Dit was een correctionele veroordeling van 16/04/1997 en volgens de mevrouw stond deze openstaande boete niet bij hun in het computersysteem maar gewoon "op den boek"
Ik ben er 99% zeker van dat ik de boete toen betaald heb (in stukken) maar men vind daar niets van terug.
Ik had toen ook vast werk en heb regelmatig van de belastingen teruggetrokken (ook nu dit jaar weer)
Ik heb er geen probleem mee om het bedrag nogmaals te betalen als dat mijn dossier kan helpen.
Echter nu mijn vraag : De dame aan de telefoon "dacht" dat ik de procedure eerherstel pas terug kan opstarten 3 jaar na de laatste betaling.... klopt dit aub ? Want dit zet al mijn toekomstplannen dan wel 3 jaar achteruit.