beste allen ,
ik zit met een probleempje ?
ik woon naast een beek en ik onderhoud dat stukje dat van de gemeente is en daar achter van het ocmw samen ongeveer een 200M dat hou ik nu al 20 jaar proper en ik wilde daar een stukje van huren zit ongeveer een stukje van een 25m lang en een meter of 4 breed zodat ik mijn aanhangwagen daar kan zetten en mijn 2 de auto want recht voor mijn deur waar de oprit is voor mijn garage daar staat vlak ernaast een verlichtingspaal en die willen ze niet verzetten omdat dit te duur is .
dat was de reden dat ik dat wilde huren .
nu vroeg ik voor dat te huren en nu willen ze de verlichtingspaal niet verzetten en ik kan dat stukje ook niet huren omdat ze niet willen dat daar mijn auto komt te staan en dus met een groot probleem zit want als ik dat mijn oprit groter moet maken dan om die naast mijn huis te maken dan staat er mooi in het midden van mijn oprit die paal en ik gebruik die pad naast de beek al 20 jaar kunnen ze dat nog tegen houden dan ? en zekers als ik die proper hou voor de wandelaars die er langs komen want met de covid is die vrij bekent geworden onder de mensen .
kan ik daar mee naar de vrede rechter gaan om dat op te lossen of wat zijn mijn volgende stappen die ik moet doen om mijn gelijk te krijgen ?
dus paal verplaatsen of mij dat stukje te verhuren ?
wat zijn jullie aanbevelingen ?
zolang ik maar die 5 meter vrij laat langs de beek zou dat toch in orde moeten zijn en ik rij daar al 20 jaar op nooit iets gezegd tot nu