#14 , 02 mei 2014 13:59
daar zijn ze op terug gekomen mits ze erachter zijn gekomen dat ik niet illegaal kan zijn en zo word je van het kastje naar de muur gestuurd de wet is er maar toepassen ho maar maar als ik nu morgen terug ziek word en de lymfeklier kanker zet weer de kop op ga ik een grote kost zijn want medische hulp mogen ze mij nog steeds niet weigeren zelfs ook al ben ik ongeneeselijk ziek toch word ik niet verder geholpen hier een mail van een CAW medewerker heb om privacy reden de telefoon nummers er uit gehaald en ook de plaats maar heb ik een dak boven mijn hoofd op de camping maar ik word gewoon verplicht om na zo een instelling toe te gaan als ik mss ooit in orde wil komen
Beste
Gelieve in de toekomst om ,,,, te contacteren te mailen naar ,,,,,,,,,,
Wij zijn ook 24 op 24 bereikbaar op het telefoonnummer,,,,,,,,,,,,,,,,,,
In uw verhaal hoor ik enerzijds een vraag naar een referentieadres.
Wij werken regelmatig samen met het OCMW van ,,,en merken ook dat ze niet snel een referentieadres toekennen.
Moest je inderdaad kunnen opgenomen worden in ,,,,,,,,, dan zal OCMW ,,,je waarschijnlijk ook geen referentieadres toe kennen (naar onze ervaring). Zij kunnen dan afspreken dat ze het verblijf hier betalen.
Maar het verblijf hier gaat ook over maximum 14 dagen.
In de praktijk merken we dat wij meestal moeten doorverwijzen naar andere opvangcentra, buiten de regio. In bijlage mail ik al onze lijsten met opvangplaatsten in België, waar je langere periode kan verblijven.
Als je nog verdere vragen heb kan je ons steeds telefonisch bereiken.
om in beroep te gaan tegen een beslissing van het ocmw heb je zoveel tijd maar daar steekt het addertje onder het gras wil je dit doen moet je je kunnen identificeren en dit kan ik dus niet dus kan ook niet in beroep tegen gaan dus zit weer terug bij af
Maar ook al ambtelijk geschrapt vandaag een nieuwe belasting aanslag in de bus gehad ten laatste binnen te doen op 26-06-2014 die maakt het nu echt niet uit of ik op een camping zit of niet
ze hebben hem opgestuurd en klaar dus boetes als ik ze niet binnen doe en dit terwijl ik ambtelijk niet besta zogezegd maar mij een adres geven zodat ik wel besta vergeet het