zo 13 nov: aanrijding met gewonden met 1 tegenpartij, politie komt erbij om PV op te stellen, er is 1 getuige, er wordt geen EAF ingevuld, er worden geen gegevens uitgewisseld.
vr 18 nov: ik krijg van de politie een attest verkeersongeval en ben dus in bezit van de gegevens van de tegenpartij, ik bezorg dit aan mijn verzekeraar, de verzekeraar laat mij weten dat ik best nog een EAF invul samen met de tegenpartij
za 19 nov: ik contacteer de tegenpartij en die is akkoord om de dag erna samen het EAF in te vullen bij hem thuis.
zo 20 nov: de tegenpartij bedenkt zich en wil niet meer meewerken, hij zegt dat zijn verzekeraar reeds zo'n formulier heeft ingevuld , ik zeg nog dat zo'n EAF door beide partijen moet ingevuld en ondertekend worden, de tegenpartij antwoordt dat ik maar bij zijn verzekeraar de documenten moet gaan inkijken, ik informeer nog eens bij de politie en die raadt me af rechtstreeks contact te nemen met de tegenpartij.
Wat moet ik doen?
Mijn kant van het EAF invullen, de andere kant leeg laten en alsnog bezorgen aan mijn verzekeraar?
Moet ik de doorslag van het EAF aangetekend verzenden aan de tegenpartij? Misschien wil die dan alsnog overgaan tot samen invullen?
Moet ik de tegenpartij of mijn verzekeraar aangetekend op de hoogte brengen van het terugtrekken van de tegenpartij?
Op het attest verkeersongeval staat niets vermeld over de getuige die nochthans verhoord werd. Is dit normaal?
Andere tips?