Monsuzy heeft al een beroerte gehad,
En heeft na die beroertje een revalidatie + de nodige proeven gedaan om haar rijbewijs terug te krijgen!
en recent een ongeval doordat ze blijkbaar compleet "weg" was
Nog meer alarmbellen nodig ?
Jij weet niet exact wat er gebeurd is. Voor hetzelfde geld is ze even de controle kwijt geraakt (wat ook al eens bij perfect gezonde mensen gebeurt) en is de klap die volgde net de oorzaak dat ze zich niet veel meer herinnert. Ook dit gebeurt bij perfect gezonde mensen.
Jij gaat héél erg kort door de bocht door te verklaren dat mevrouw op dit moment rij-ongeschikt is. Jij kan dit niet beoordelen! Jij hebt vooroordelen die nergens op gebaseerd zijn. Ik lees niets, maar dan ook niets, dat er op wijst dat mevrouw een aandoening zou hebben die haar rijonbekwaam maakt. Anders zou je iedereen die ooit een ongeval had en door de klap er zich nog weinig van herinnert, rijongeschikt moeten verklaren.
Laat het ons bij de feiten houden:
1. Mevrouw had 4 jaar geleden een beroertje, is gerevalideerd en terug rijgeschikt verklaart.
2. Een jaar geleden veroorzaakt mevrouw een ongeval. Kan iedereen overkomen.
3. Een half jaar na het ongeval wordt mevrouw onderzocht en rijgeschikt verklaard! Mits opvolging.
4. Bij mevrouw wordt vasculitis vastgesteld, wat een aandoening is van de bloedvaten, maar bij mijn weten niet automatisch zorgt voor rijongeschiktheid.
Dus jij beweert dat mevrouw nu geen geldig rijbewijs heeft omdat...? Ze een ongeval veroorzaakt heeft? Ze vasculitis heeft? Kan je me even concreet zeggen aan welk puntje in de door u aangehaalde bijlage, de TS voldoet?
In plaats van gepiqueerd te reageren, mss eens mijn eerste antwoord op monsuzy lezen ...
Ik reageer niet gepiqueerd, ik wijs u er enkel op dat u op een totaal ongenuanceerde manier een oordeel velt over de toestand van de TS, zonder details te weten!
Sindsdien weet ze dat dus wel ... en mag ze niet meer rijden in afwachting van medische controle.
Kan u me even zeggen waar de TS zegt dat ze weet dat ze medisch ongeschikt is om te rijden? Het enige dat ze zegt is:
1. Van het ongeval herinner ik me weinig (wat bij veel mensen zo is die zo iets meemaken, dit heeft daarom niet per definitie iets met de gezondheidstoestand te maken, maar met de gevolgen van de klap).
2. Ze rijdt sindsdien héél voorzichtig, wat ook veel mensen doen die reeds een ongeval gehad hebben.
Inazuma, je leest dus zaken die er niet zijn.