Dag,
Mijn auto stond vannacht geparkeerd op een veldje naast ons appartement.
Vanmorgen zag ik dat nog een auto zich naast mijn auto gewrongen had en daarbij mijn rechterachterkant serieuze lakschade heeft toegebracht, waarbij laksporen van mijn auto aan zijn linker voorzijde zichtbaar zijn. Hierbij heeft hij zelf nog veel meer schade aangezien hij nog aan mijn trekhaak is blijven hangen met zijn wielkast.
De bandensporen in het zand bevestigen dat hij een erg onhandig manoevre heeft gedaan.
Ik ken de eigenaar van deze wagen echter niet en heb vervolgens bovenstaande vaststellingen laten doen door de politie. Blijkbaar is het een geleasede wagen, dus de eigenaar konden ze niet direct achterhalen.
Aangezien ik hem/haar vandaag nog niet gezien heb, en de wagen nog altijd onaangeroerd staat vermoed ik wel dat die onder invloed was.
De verzekering heb ik ook verwittigd.
Zijn er nog verdere stappen die ik moet ondernemen? Ik vermoed dat het lange tijd kan gaan duren vooraleer de schade vergoed gaat worden, als dat zelfs het geval is. De agent vertelde me dat indien het tot een rechtzaak zou komen, ieder voor zijn eigen schade zou opdraaien. Enige ervaringen hiermee?
Mvg