https://www.google.be/maps/@50.909544,5 ... e0!6m1!1e1" onclick="window.open(this.href);return false;
zij stond hier dus eerste in de rij om links af te slaan en liet eerst haar tegenliggers door, had richtingsaanwijzer aan, had in de spiegel gekeken en sloeg de straat in...
op het fietspad, heeft zij de voorbijrijdende(van de file) wagen in zijn zij geraakt, hij reed door en zij heeft getoeterd en is hem dan na gereden, na 200m is hij gestopt en heeft haar toen gevraagd:"heb ik u geraakt?"...
de vriend heeft geen makelaar en is rechtstreeks verzekerd via brussel bij T....
ze zijn nadien samen naar een kantoor van T... in Hasselt gegaan en daar heeft een medewerker een nieuwe(juiste) schets opgemaakt en deze overgemaakt aan brussel....
op de foto is te zien ivm naar het midden begeven, dat andere weg gebruikers dan nog niet rechts kunnen inhalen wegens een verhoogde (stoep)rand als scheiding weg/fietspad....
mag ik vragen wat de objectiviteitsclausule inhoudt?
politie was er dus bij geroepen maar door een inkomende oproep hebben zij niks ingevuld, ik weet niet waar de politie bij hun is gekomen, waren ze toen al terug naar plaats van ongeval of niet, kan ik morgen aan dochter vragen, want dat vind ik toch ergens belangrijk gegeven...hij die 200m door reed....foto's heeft ze wel van plaats ongeval en schade van vriend zijn wagen en tegenpartij, alsook stuk van wagen vriend op weg
de tegenpartij was een camionette renault master van een "poetsbedrijf"...
zij heeft meerdere foto's genomen ook van schade tegenpartij en op de foto's is nog stukje van auto te zien liggen...als je op de foto kijkt van de straat die ze moest inslaan, zie je dat in het midden, rood gedeelte fietspad stukje uitspringt, stuk van auto lag net voor dit uitspringende gedeelte nog op de betonnen rand tussen uitspringende gedeelte en rijweg....
ik had vermeld tegen dossierbeheerster dat we anders getuigenoproep zouden doen in de krant, daar er meerdere mensen in de file stonden....deze mevrouw zei toen dat dit geen zin had omdat je op dat stuk altijd mocht inhalen...
alleen snap ik dàt totaal niet, daar zij later bij mij thuis terugbelde(15-30 min later) om te vragen wààr op de sint-truidersteenweg het ongeval was gebeurd????????????,
ik heb toen doorgegeven(dochter had me de juiste plaats doorgegeven, stond naast me) dat het de kruising met de Villersstraat was, ze zou het toen opnieuw bekijken.....
hoe kan ze dit het beste bewijzen, toch oproep in de krant te doen?