Hallo,
Ik woon nevens een grootwarenhuis dat hier werd aangebouwd aan mijn woning (dus ik woon hier éérst !!!) er bevindt zich geen vuilbak om papierresten afkomstig van het grootwarenhuis in te deponeren zodat alles hier op het voetpad en de straat wordt gesmeten en het hier soms wel een grote vuilhoop is , alsook zijn er hier geen fietsenrekken zodat men de fietsen zomaar dikwijls tegen mijn gevel en de garagepoort plaatst met als gevolg ernstige schade .Ik heb hier overal al eens rondgekeken aan de andere warenhuizen en daar is er een vuilbak geplaatst alsook fietsenrekken maar hier is dit niet geval .De gemeente schrijft in haar maandelijks infoblad dat ze aanzienlijke inspanningen doet om het zwerfafval en sluikstorten te bestrijden hetgeen een lachertje is aangezien het grootwarenhuis zichtbaar is vanuit het gemeentehuis en men niet reageert!!!
Mijn vraag is : bestaan er geen wetten die de uitbaters van warenhuizen verplichten de nodige voorzieningen uit te voeren om het netjes te houden !?!
Alle inlichtingen zijn welkom
Groetjes MB Wink