Een kwestie i.v.m met mijn dochter .
Dochter is ergens in opleiding en deze vrouw stuurt steeds verkeerde berichten de wereld in over haar , wat voor haar zware gevolgen kan hebben .
Er zijn ook geen bewijzen dat de berichten die de vrouw in de wereld stuurt kloppen .Het is pure speculatie van haar .
Het is ook al langer duidelijk dat de vrouw mijn dochter niet kan uitstaan en het op haar heeft gemunt .
Mijn dochter heeft dit al langer door en moet het maar doorstaan, komt nog eens bij dat ze een beetje depressief aan het worden is van al dit gedoe.
Het is de vrouw gewoon te doen om haar te straffen .
Ik geloof mij dochter en het word gestaafd door de andere mensen die dit hebben gezien hoe de vrouw haar behandeld .
Nu mijn dochter is echt nietmeer in haar doen vanwege die leugenachtige informatie over de vrouw en heeft haar gezegt dat ze de vrouw nimmer vertrouwt en heeft haar geconfronteerd met de feiten over de leugenachtige dingen die de vrouw doorseind .
Ze heeft tijdens een persoonljk gesprek tegen de vrouw gezegd dat de vrouw niet moet denken dat ze zich alles kan permiteren en dat de vrouw goed moet gaan oppassen want dat ze de gevolgen ervan zal dragen .
Ze heeft ook,tegen de vrouw gezegd van , ja jij woont in die straat zeker .
Meer heeft ze niet gezegd.
Alles gebeurde onder 4 ogen .
Kan dit aanzien worden als een dreigement naar die vrouw toe .
Ook als dit nu zonder het noemen van die straatnaam zou zijn geweest ?
Het is dus toch haar woord tegen dat van die vrouw .
Ik heb mijn dochter goed naar haar voeten gegeven .
Maar ik ben toch ook benieuwd of ze tegen die vrouw een klacht kan neerleggen .
Onder welke feiten kan ze dit ?
De leugens van de vrouw kunnen nadelige gevolgen hebben voor haar .
Dank U !