inschrijving vakbond sleept aan

Loria
Topic Starter

inschrijving vakbond sleept aan

#1 , 11 jul 2013 18:30

wou me inschrijven bij het abvv, vulde weken terug het online inschrijvingsformulier in waarna ze me asap zouden contacteren. Geen reactie.
Ik bel naar de hoofdzetel om dat te melden, de reactie was: ok, we sturen de inschrijvingsformulieren wel op. Na twee verwittigingen niets ontvangen.

nu weet ik niet of je je gewoon naar de lokale kantoren kan stappen tijdens de openingsuren om je in te schrijven. Heb geen zin om daar een file te doen om dan weer weggestuurd te worden.

Iemand raad?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 11 jul 2013 18:36

Indien het de bedoeleing is dat u lid wordt om uw werklozenvergoeding te ontvangen , één raad : wend u tot de Hulpkas. Werkt even goed en is gratis.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Loria
Topic Starter

#3 , 11 jul 2013 19:09

neen, heb hen ook nog voor andere doeleinden nodig.

Reclame

oumsalah

#4 , 14 jul 2013 11:06

als je wil lid worden van een bepaalde vakbond, ga je naar hun kantoor tijdens de openingsuren en zeg je dat je lid wil worden. Je dient pas achteraf te betalen.Simpeler kan niet. Of wel?

Jef 007

#5 , 14 jul 2013 18:59

als de administratie van deze organisatie niet goed werkt, ga dan naar een andere organisatie

Loria
Topic Starter

#6 , 17 jul 2013 17:16

okay, ik kreeg bevestiging van mijn online inschrijving: welkom bij de vakbond....ben langs gegaan en ze gaven me papieren mee voor domiciliëring. Ik had na het bezoek echter geen zin meer om dat nog in te vullen en te betalen. Kunnen ze me alsnog verplichten als ik dat nu niet invul?

Terug naar “Archief”