Heb al heel veel problemen mee gemaakt met Telenet en nu word ik van kastje naar de muur gestuurd door Telenet en het justitiehuis. Heb een aantal vragen (al mijn brieven kan ik hier niet zetten want anders word het een forum op zich
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
1. Mijn vorige buurman is naar een telecom winkel geweest voor een internetaansluiting van Telenet, maar vermits hij op een zwarte lijst staat/stond heeft hij mijn naam opgegeven. De telecom-winkel heeft zonder enige toestemming noch schriftelijk noch mondeling een extra aansluiting op mijn naam gezet. Als ik hierover mail of bel naar Telenet krijg ik geen duidelijk antwoord of dit wel kan? Nu rond 06 mei heb ik voor de duizendste keer naar Telenet gebeld met die vraag en een telefoniste heeft mij verteld zolang mijn buurman mijn naam en adres weet kan hij op mijn naam een aansluiting zetten. Dit kan toch niet????
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
2. heb al mijn bewijzen van aangetekende zendingen voor opzegging van abonnement en dergelijk steeds bijgehouden. Telenet blijft beweren dat ze niets hebben ontvangen. Alé de ene telefonist zegt dit en een andere zegt weer dat alle documenten zijn toegekomen. Toch krijg ik nog steeds post van Telenet. Nu heb ik een Pv laten opstellen ( opgesteld 18/12/2008) met een klacht tegen Telenet, de onbekende telecomwinkel en mijn ex buurman. Telenet zegt dat ze deze nooit hebben ontvangen en niets kunnen doen voor ze deze in handen hebben.
3. Het justitiehuis van Dendermonde verklaart mij dat ik niets kan doen tegen Telenet (ook al is mijn bewijzenlijst ondertussen al meer dan 40 pagina's lang) omdat ik niets tegoed heb van Telenet. Het rare is wel dat die advocaat van het justitiehuis nog eens mijn papieren niet heeft gelezen.
Ik ben zowat het einde nabij en weet niet meer wat te doen. Heeft er iemand advies?
Alvast bedankt