dien ik dan een bewijs voor te leggen aan men gemeente dat ik degelijk wel in buitenland ben?
Alvast iedereen bedankt voor de info
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
ga even langs bij het gemeentehuis en zeg daar dat je die dag in het buitenland bent bij vrienden en het onmogelijk is te stemmen en eventueel geef je iemand een volmacht ik doe dat altijd en steek de volmacht bij de sp.a in de bus zo ben ik die zondag vrij en hoef ik ook niet naar het buitenland te gaan .
en als we toch over stemmen bezig zijn , je kan als werkvolk maar op 2 partijen stemmen kijk naar de stakingen en cao onderhandelingen en dan zijn er maar 2 partijen die het voor het werkvolk echt opnemen en aan de haven is er maar één die het hardst vecht voor de werkman met een wet mayor als belangrijkste resultaat . een wet die we bijna kwijt waren door het stemgedrag van een vlaamse partij die zijn eigen volk eerst in de steek laat wanneer er het op aankomt , zie stemgedrag port package 1
Ik zie niet in waarom je slechts op 2 partijen kan stemmen als werkvolk. En ja, ik ben SP.A-bestuurslid én werkzaam bij de rooie vakbond. Ik ben het ook niet eens met N-VA, CD&V, VLD, ... maar iemand die enkele gefundeerde essentiële meningsverschillen heeft met de SP.A of Groen!, mag van mij liever op andere partijen stemmen. Liever dat die persoon stemt op een partij die zijn standpunten beter beantwoordt dan dat die persoon stemt op SP.A maar eigenlijk (bvb) op pensioenvlak een afbouw van de eerste pijler wenst. Laat de SP.A maar zijn stemmen verdienen via mensen die het standpunt verstaan en ondersteunen, daar ben je veel meer mee.
Iemand die graag op extremistische partijen stemt (zowel links als rechts), daar kan ik echter géén begrip voor hebben.
(dit deel van het forum lijkt me echter niet geschikt voor zo'n discussie)