Bovendien vind ik het zeer akelig wanneer ik ongevraagd een Spaans gesprek binnenkrijg
? "Gesprek"? Via skype? Of heb je het over een telefoongesprek?
een thesis ivm 'Het kweken en verzorgen van duiven' zomaar op m'n pc binnenrolt
? "Binnenrolt"? Via welke weg? Bij mij "rolt" er NOOIT iets binnen, tenzij het in mijn Hotmail mailbox is, mijn Telenet webmail, mijn Outlook, of als ik het zelf download. Op welke manier "rolt" dit bij jou binnen?
gesproken weerberichten m'n pc opleuken...
Nogmaals: graag meer details over hoe deze "gesproken weerberiohten" bij jou binnenkomen? Open jij je browser en opent er een website met dit gesproken weerbericht? Wordt er een bestandje naar jou gemaild met dit weerbericht?
Uw "klachten" zijn zeer bizar. Het lijkt wel of uw buurman niet enkel uw internetverbinding gebruikt, maar op momenten dat jij je PC niet gebruikt, deze overneemt. Dat jouw buurman apparatuur staan heeft die zo krachtig is dat het het signaal van de kabel overstemt, is een beetje science finction denk ik. Ofwel is er een SERIEUS mankement aan de kabel in uw straat, maar dan nog blijven de symptomen zeer, zeer bizar. Wat uw buurman op zijn PC uitspookt (zijn internetverkeer) dat "sporen" nalaat op uw PC? Zeer, zeer vreemd.
Graag dus wat meer gedetailleerde info over die symptomen...