Facebook winnaar

Bromsnor
Topic Starter

Facebook winnaar

#1 , 15 jan 2014 23:29

Krijg vandaag een mail van facebook waarbij ik winnaar ben van een belangrijk bedrag als zogenaamde 2013 Facebook Rewards winnaar. Het gaat om een serieus bedrag, waarbij ik een aantal persoonlijke gegevens moet inbrengen. Is dit betrouwbaar of word ik hier slachtoffer van een malafide aanval?

"Geachte Facebook gebruiker,

Het Facebook-team wenst u op de hoogte, en u feliciteren voor opkomst als onze 2013 Facebook Rewards winnaar.

Het Facebook Rewards programma wordt gedaan om de twee jaar. U bent willekeurig geselecteerd door de Facebook-internet loting beheerder. De loting beheerder is een geautomatiseerd programma, dat Facebook-gebruikers selecteert willekeurig.

Gelieve te voltooien de bovenstaande formulier, en stuur het naar de opleidingsdirecteur met de onderstaande gegevens
E-mail: [email protected]

Naam van Facebook beloningen programma directeur: Oriely Jacob

Afdeling: Cash vrijgave afdeling.
Functie: Directeur, Facebook Rewards programma.

Zodra uw gegevens zijn ontvangen in de e-mail hierboven vermeld, zal het programma-directeur contact met u opnemen, met informatie over hoe u de geldprijs claimen waar u ook bent. "

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 jan 2014 23:34

Wat denk je zelf? Verticaal klasseren!

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 15 jan 2014 23:36

Stinkt!! Die willen wat foeteren met uw bankrekening.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Bromsnor
Topic Starter

#4 , 15 jan 2014 23:51

Yep, bedankt voor wat ik ook al vermoedde!

de reden
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 jan 2014 01:55

Wat denk je zelf? Verticaal klasseren!
doorsturen naar de politie
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

chantika

#6 , 16 jan 2014 07:10

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 7258683400

Opgelet voor mails die zogezegd verstuurd worden door Facebook .....................................

Terug naar “Archief”