#11 , 16 okt 2011 00:19
als je kijkt als de verhuurders die woning goed hadden weten te onderhouden was het hier veel gezelliger geweest.Maar van begin af aan hebben ze van alles beloofd,maar ze hebben alles afgeschoven naar ons toe,alleen onder klussen moet je bij ons verstaan behangen en verven en kleine reparaties.Maar geen renovatiewerken dat kan ik gewoon niet.Door dat we dus een houtkachel hebben die overigens boven niks verwarmt,kinderen hebben bijverwarming boven,liggen letterlijk onder dak,en zelfs bij extreme kou moeten ze beneden slapen ,want de kou komt van dak naar beneden ,hebben we enkel onze slaapkamer behangen ,maar als je hier verft brokkeld de verf van de muur weer af,omdat door de warmte die niet vblijft zitten wordt de verhuurderster ook boos van jullie doen niks.
De draden van de schuur waar een lamp moet komen hangt dwars naar de serre toe,ze hebben overal iets gedaan niks afgewerkt.De plafond van de douche is met doeken bedekt ,en de bedrading bungelt er los op.
Dus door vocht kan dat brand veroorzaken.Voor we ingingen hadden ze de deur dichtgemetselt en de raam uit gegooid dus maar de enigste ventilatie is de afvoer van mijn doorkast dus.De keuken wat je keuken moet noemen,..van de stopkontact uit loopt een dun draadje naar beneden toe waar mijn wasmachine staat dus levensgevaarlijk ,afvoer is kapot dus ik moet mijn slang in de afwasbak laten lopen.De kast hangt schot en scheefs en ik heb de plafonds zijkanten allemaal moeten dicht purren,want de kou was gewoon niet te harden.Er is geen keuken enkel een afvoer meer niet.
We hebben zelf zo een blad gekocht want anders kon ik daar niks doen.En we hebben een gat in gemaakt om mijn kookplaat in te doen anders kon ik daar ook niet koken.Vanaf vorig jaar was ons de docuhe beloofd ,niet gekomen,plafond zouden ze doen,niks,elektriciteit ook niks,..wc is een hok met een pot in die niet vast staat.Dat is de wc met een schuifdeur.Woonkamer is de enigste plek die normaal beetje uit ziet.De ramen hebben we flink moeten purren en zelfs de deurgaten moeten dichten.de schoorsteenvegers zijn hier wel gekomen en die schiijnt heel lang niet gedaan geweest te zijn.De andere schoorsteen is dichtgemetselt want die doet het niet .Keukenraam is stuk ,ik kan nog wel meer opnoemen dus,..kelder kan ik mijn spullen niet bewaren wan dan hebben we overlast van de muizen.
Doen de verhuurders niks aan.De deurlijsten zijn verrot.Winter is het hier moeilijk warm te krijgen maar in de zomer moet ik de verwarming aan houden vooral in de keuken want het is koud.
Als ik hier foto's zou opzetten dan zouden jullie schrikken.Ik heb nog nooit zo een huis gehad en de verhuurders hebben het compleet verwaarloost.En dan zetten ze huurders in met veel gesmoes moeten wij nu voor hun werken opdraaien.De serre bjvoorbeeld ik snap niet dat je zo eeen deur in zet,..die kan ik niet repareren want het is gewoon heel erg om aan te zien.
Van de winter was de dakgoot afgeschoten van de zwaarte van de sneeuw is nog steeds niet gemaakt want ik wou die wel doen maar ze hebben gewoon de dakgooit meegenomen dus als het regent dan loopt alles in de serre.
Er is niks gedaan van hun kant dus en ik ja vreet me op gewoon ,en nu dat gebel aan de gsm en gedreig en gestalkt ben ik moe van.Ik woon niet in Antwerpen maar in Mol,vooraan van Mol dus,maar de mensen spreken hier uit mijn buurt schande over haar.Dat ze dit al 6 jaar kan verhuren en dat er nog nooit iemand durft iets aan doen.Want doe je niks zegt ze de huur op en bij ons nu geen kwitantie omdat ze dan een manir heeft om mij uit te smijten.En dan moet ik mij rustig houden.Ze woond 2 straten van ons af en mijn man heeft mij vandaag tegen moeten houden of ik was naar daar gegaan gewoon al om mijn menning te zeggen omdat ik gewoon ja heel erg boos ben en zij gewoon geniet van wat zij mijn gezin aanricht.,
En die muizenplaag was bij haar bekent en ze doen niks aan tjee,..omdat het een 2 woondst is want er is een dakconstructie zal mijn buurman dat dan ook wel hebben.Alleen zijn huisje is wel goed ,hij huurt het van haar broertje.Ik had nooit verwacht dit mee te gaan maken.Anno 2011 nog wel.Dat dit gewoon kan snap ik.