Hallo,
Ik ben schoolverlater en begin binnekort te werken. De relatie tussen mij en mijn moeder is al enige tijd aan het verzuren en zorgt er voor dat eigelijk de situatie niet zo leefbaar is thuis, tog probeer ik daar steeds mijn best voor te doen alles zo kalm mogelijk te houden. Zij heeft mij nagenoeg al voor enkele feiten bij de pôlitie gezet omdat ik haar zogezegd het leven zuur maak en dat ik dingen via haar telefoon op haar facebook ga zetten. (Wat ik zeker ni gedaan heb; maar zij zelf doet na het nemen van haar slaappillen en de volgende dag vergeten is.) Ze koop al meer dan een maand geen eten meer voor mij en weigert dit gereed te maken terwijl zij wel nog steeds allumentatie en kindergeld vna mijn vader krijgt. (Dit doet zel wel allemaal nog voor mijn jongere broer)
Vandaag kreeg ik een brief in de bus van haar advocaat met daarin vermeld "U verblijft dan ook zonder recht noch titel in deze woning en cliënte wenst een oplossing van de door U veroorzaakte problematiek waarbij U de woning zult verlaten uiterlijk op 31.10.2011"
Mijn moeder heeft volgens mij een verslaving aan medicatie die zij krijgt van haar dokter (onder meer allerhande slaappillen, dipidolor en dihydergot)
Wat kan mijn moeder mij allemaal maken?
Met vriendelijke groeten,
Gert-Jan