ten einde raad ...kinderen lijden onder

mama2
Topic Starter

ten einde raad ...kinderen lijden onder

#1 , 13 jan 2013 23:06

Hallo ben mama van 2 kindjes...ik en mijn exman hebben samen onderling afgesproken dat we co-ouderschap gaan doen...wij hadden een huis gekocht samen en hij wou dit dus alleen verder afbetalen als ik niks eis ...ik ging akkord en daarom wou hij de kinderen fiscaal ten laste hebben en hun domiciele bij hem houden...geen problemen mee..hij ging per maand de helft storten van de kindergeld aan mij...maar hij doet het niet!en ook nog hij neemt kinderen niet bij hem een week enkel in weekend en als hij vrije dag hebt of zo dan soms maar ik weet nooiet op vooraan waneer hij stuurt een sms ik kom sewes kids halen das alles...als ik hem aanspreek erover dan begint hij kwaad te antworden wat moet ik doen als ik voor hun niet kan zorgen wegens zijn werk....ik heb voorgestelt om kinderen bij mij te iinschrijven en terug nr de jeugdrechter te stappen om het te bekrachtigen maar hij wil zeker kinderen bij hem ten laste nemen...ik krijgt niks voor hun en hij neemt alles en is elke week zat en elke maand andere vrouw laat wonen bij hem ...hij zoekt altijd moeders zo dat hij dan meer kindergeld krijgt en dan zet ze hun na een maand of 2 terug biuten als zijn rekening terug in orde zijn ik ga ermee niet akkord. Dat is tog zeker geen stabiliteit voor mijn kindjes ...als ik allen nr de jeugdrechter stapt gaat die mij gelijk geven of niet? Ik weet niet wat te doen anders.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 13 jan 2013 23:40

Telkenmale hij te laat de kinderen komt halen of te vroeg afzetten (volgens vonnis) melding bij politie, en meldingsnr opvragen. Politie zal geen PV opmaken (wat hij doet is niet strafbaar), maar met de meldingen kan u dan eenzijdig naar de jeugdrechter om een aanpassing van het vonnis betreffende de omgangsregeling (aanpassen aan realiteit), waarbij u dan de domicilie van de kinderen bij u laat zetten (met kindergeld), en ook meteen alimentatie vraagt.

mama2
Topic Starter

#3 , 14 jan 2013 12:10

bedankt het ga ik direct in orde maken alvast bedankt voor de goede raad ik ga gewoon terug nr de politie

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”