#14 , 23 jul 2013 20:03
Met dank aan de webmaster voor het heropenen van dit topic wou ik hier graag een recht van antwoord plaatsen.
Daar waar "lucgescheiden" verwijst naar het feit dat ik mij "zou hebben uitgegeven als vriend" van de dame in kwestie wou ik er even op wijzen dat het hier mijn schoonmoeder betreft.
Ik heb persoonlijk bij diverse gelegenheden kunnen vaststellen hoe mijn schoonvader zijn echtgenote terroriseerde, zowel psychisch als lichamelijk.
Tegen mij persoonlijk is de man nooit echt agressief opgetreden, hij bewaart dit soort gedrag voor mensen waarvan hij (veronderstel ik toch) meent dat zij zich niet zo goed weten te verdedigen.
Ik zou hier nog lang kunnen uitweiden maar hou het bij deze vaststellingen omdat ik van mening ben dat het private karakter van deze aangelegenheid de voorrang geniet.
Ik vind het heel erg jammer dat een lid van dit forum bepaalde insinuaties uit zonder werkelijk op de hoogte te zijn van de feiten, dit werpt een smet op dit forum wat nochtans sedert geruime tijd aangeprezen wordt door de Verbruikersunie test Aankoop, en terecht ook.
Derhalve zou ik het, en met mij waarschijnlijk ook heel wat leden en lezers van dit forum, ten zeerste op prijs stellen moest "lucgescheiden" de integriteit hebben om hier zijn verontschuldigingen aan te bieden naar mijn schoonmoeder toe, een fantastisch mens wat dertig jaar lang door een hel is gegaan en nu, nadat al haar kinderen het ouderlijk dak hebben verlaten, eindelijk de moed heeft gevonden om te vluchten uit deze situatie.
Waarvoor dank bij voorbaat.
Ik verafschuw wat u zegt, maar zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen (Voltaire)