vakantie geld

riket bart
Topic Starter

vakantie geld

#1 , 31 mei 2014 10:28

Wat zegt de wet over hoeveel procent je krijgt van het vakantie geld als je in collectieve schuldbemiddeling zit. Mijn advocaat heeft voor mij net 3100euro gekregen van de dienst vakantie geld. En nu wil zij mij 250euro daarvan geven. Ik dacht dat dit normaal 1/3de van dit bedrag was. Als ik mijn advocaat hierover aanspreek, zegt ze dat dit enkel is bij mensen die al hu schulden betalen. Ik heb ongeveer 40.000euro schuld. Mijn advocaat heeft nu een startkapitaal van circa 10000euro, en ik heb ongeveer 2000euro loon. Momenteel is er nog geen mandaat naar de schuldeisers toe. Graag had ik hier meer uitleg over gehad. Kosten zijn: 850euro huishuur, 60euro leefgeld/ week, en kosten van mijn auto(verzekering). Andere kosten worden betaald door mijn vriendin die niet mee in de collectieve zit.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Valeriaan

#2 , 03 jun 2014 21:57

ik denk niet dat de wet daar überhaupt iets over zegt. hangt louter van uw persoonlijke situatie af.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”