Eeuww, hangt ervan af waar in NL. Ik lees al een jaar in de pers dat momenteel zoveel Belgen een huis kopen in Zeeuws-Vlaanderen, net over de grens omdat de huizen daar goedkoper zijn dan in B. Voor NL een goedkope regio omdat het erg afgelegen is van de NLse steden.Woningen zijn echter niet goedkoper in Nederland, eigenlijk net omgekeerd....
Wij hebben zonet een appartement in Nederland gekocht... met een 100% lening van een Belgische bank (ING).ik betwijfel of een belgische bank je geld gaat lenen voor een eigendom in het buitenland
Proficiat!Wij hebben zonet een appartement in Nederland gekocht... met een 100% lening van een Belgische bank (ING).ik betwijfel of een belgische bank je geld gaat lenen voor een eigendom in het buitenland
Je hebt wel een notaris nodig in zowel België als Nederland, maar als je weet dat de registratierechten aldaar maar 2% bedragen, valt een en ander reuze mee.
Ja, maar we hadden ook offertes liggen van KBC, Fortis & Crelan, die allemaal even graag met ons in zee wilden gaan in Nederland.ING is toch een Nederlands bank? (met een Belgische tak)
ik heb enkel mijn twijfel uitgesproken, niks beweertJa, maar we hadden ook offertes liggen van KBC, Fortis & Crelan, die allemaal even graag met ons in zee wilden gaan in Nederland.ING is toch een Nederlands bank? (met een Belgische tak)
De bewering van sleper op 15/03 klopt dus niet (en dat wilden we hierbij even laten weten).
Puur uit interessen: wat heb je dan hier, in België, in pand moeten geven ?Wij hebben zonet een appartement in Nederland gekocht... met een 100% lening van een Belgische bank (ING).
Je hebt wel een notaris nodig in zowel België als Nederland, maar als je weet dat de registratierechten aldaar maar 2% bedragen, valt een en ander reuze mee.